2013. november 30., szombat

KÖSZÖNET.

Ezzel a bejegyzéssel zárom a zenei cikkek témakörét. Ahogy korábban említettem számomra ezek voltak a legkedvesebb, és így vagy úgy a legfontosabb korszakok. Persze, szívesen írok majd a 2000 utáni éráról, ami a The Strokes, The White Stripes, Interpol, Franz Ferdinand, Arctic Monkeys, Bloc Party, Kaiser Chiefs, stb. bandák cuccait illeti, de ez egyelőre még várat magára. Másrészt nem bánnám, ha összehozna valaki egy database-t a vállalható, klasszikus-kultikus magyar bandáknak, mint Európa Kiadó, URH, Kontroll Csoport, Balaton, Sziámi, GM49, és a többiek, mert ezekről oly' keveset tudni és nem lenne szabad a feledés homályába veszniük.

E poszt azért jött létre, hogy köszönetet mondjak a Metal Hammer No. 72. számában (1995/9. 7. évf., 248 Ft) megjelent Punk Történelem II. (Anarchy in the MHH) cikkének. Szerző nincs jelölve, talán valamely külföldi számból átvett fordításról lehet szó, viszont mindenképpen köszönetet és respektációt érdemel, mert e mentén indultam el a műfaj gyökereit felkutatni, ill. a sorok közt átütő lazaság megigézett. Nekem akkor még csak egy másolt Sex Pistols Kiss This! kazetta jelentette a műfajt. Azóta eleinte naponta, majd hetente, később ritkábban, de évente minimum kétszer elolvastam és tudtam, hogy egyszer nekem is írnom kell majd hasonlót, ennek gyümölcsét láthattátok az utolsó hat bejegyzésben.

A történethez hozzátartozik, hogy az említett újság kb. 5 évvel később került hozzám, melyből a két oldalt kitéphettem, megtarthattam, mert a metalos srácnak nem kellett. Így sajnos bőven lemaradtam a következő cikkről, amely elvileg a hardcore történetét mesélte el, ill. a Punk History I. részt sem tudtam beszerezni. Amennyiben valaki rendelkezik ezek bármelyikével, kérem vegye fel velem a kapcsolatot.

Itt közzéteszem magát az említett cikket, olvasgassa mindenki kedvére és lelje benne örömét! Köszönet a szerkesztőnek és az MHH-nak!
  _adam

Punk történelem II. - Metal Hammer Nr. 72. 1995/9. 7. évf. 44. oldal
Punk történelem II. - Metal Hammer Nr. 72. 1995/9. 7. évf. 45. oldal


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése